dator .

Min lilla dator funkar inte internet på :(
så nu får jag sitta på min stora dator och problemet är att jag inte har några bilder här så jag har fått föra över bilder från den lilla till den stora -.- inte så kul för det är ganska många bilder , men nu är det i alla fall gjort .
Vissa är lite längre tillbaka än andra :P
HAAH ! Som när jag var blond / gul hårig .
Vissa är inte så gammla . Men ja har 2 bilder som ja har som favoriter just nu . Klart jag har fler som jag gillar men ja har gjort dessa själv.
Nu sitter jag och lyssnar på musik , och säger till mej själv att jag är så otroligt nyfiken person . Jag är en sån som om jag inte hör vad någon säger i början och sen låter det spännande och utan att ja tänker på det så kommer ett ord ut från min mun , '' vadå ? '' HAAH! Det ordet bara slinker ut :P
Men men , sånt händer .
Nu ska jag gå och kolla på holywood fruar . det är så otroligt roligt att kolla på :D haha !vi höres och synes hejdå !



Till mina kära vänner !


gillar dessa bilder :)
hejdå vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0