vänner .

Jag har vänner som värkligen betyder för mej . Och dom är jag värkligen glad över att jag har .
Alla har en otroligt stor del i mitt hjärta . Det finns inga ord som kan beskriva min kärlek till dom .
Vissa har man kännt länge och vissa har man kännt i i bara några år , men alla betyder lika mycke ändå .
Även om man bråkar så älskar man dom lika mycke ändå .  Även om man är oän i flera dar .
Man hoppas att dom förstår hur mycke man gilalr dom och hur mycke dom betyder för en . man kommer längre i livet om man har vänner . Man kommer alltid längre med vänner .  Som jag skrev innan så finns det inga ord som kan beskriva hur mycke jag älskar dom . Och jag är otroligt glad att jag har dom . Dom finns alltid där , dom står alltid bredvid en . Jag älskar mina vänner ! och glad är jag för tusan att jag har er !
älskr er !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0