HELLU !

hellu  !

Jadu nu har skolan börjat igen :(
suck..
8:an nu nivet . Betyg och allt sånt ju .
Så det va bara till att njuta av sista veckan som gick sjukt fort :o
Malmöfestivalen har ju oxå varit nu .
HAHA ! har varit där typ varje dag men men , det är ju kul :)
Träffat sara och har många minnen där ifrån :)
hah jag och sara spelade basket :P
haha gick ju inte så bra men kul va det iaf .
sista veckan va jag ute mycke .
tog en heldag med bella ute .
riktigt mysigt va det .
Ja och en sak till .
FÅR HÄLSA PÅ VANNA NU !
WIIE :D

ajja nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova .
puss på er alla .


mee:)


beella :)


mee :)


haha jag dansar påvög till konsum :p


ja och bella :)


love u  bella ! (L)


puss god natt på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0