överaskning .

HELLU ! :D 

Mamma hade en överskning till mig denna lördagen .
Började med att hon kommer in i mitt rum och väcker mej och säger till mej att packa . Skulle packa ner tandborste smink och finkläder.
jag får panik för jag hade ingen aning vad som väntade mej .
Sen så vid halv 11 så tutar det utanför och det är nina och jenny .
vi hoppar in i bilen och både jag och jenny är sjukt spända över vad som väntade oss den dagen .
Det började med att vi åkte och bowlade . Andra rundan vann jag :D
haha !  Sen åkte vi till ninas hotell och ställde bilden där och ställde in våra väskor i ett rum .
Sen så gick vi på stan och shoppade . Fikade också . Sen så begav vi oss till hotellet igen och åkte till våra rum för att göra oss iordning för kvällen som vi hade ingen aning om vad vi skulle göra .
Efter det gick vi och åt på en resturang på lilla torg . Efter det tog vi en taxi och åkte till malmö aren för att se teaterna grease . Den va sådär faktiskt . Förväntade mej mer .
Efter det så tog vi busen till gustav och hoppade av där och sedan gick vi till hotellet . Jag och jenny stannade på hotellrummet medans mammaorna gick ut en sväng och tog en drink eller två :D
Jag och jenny satt kvar på rummet och snackade och lyssnade på musik och åt chips och drack cola !
Sjukt mysigt va det .
Sen kom mammorna tillbaka och verkade liite påverkade så dom gick in och la sig .
Jag och jenny satt uppe en stund till och snackade och hade det kul.
sen så kröp vi under Täcket och somnade .
På morgonen därpå så vaknade jag av att mamma ringde och väckte oss .
Gick ner och åt frukost , och sedan gick vi upp och fixade oss och packade ihop allt .
Sen va det bara att sätta sig i bilen poch åka hem .
En sjuukt härlig helg har jag faktiskt haft :)
här kommer lite bilder från helgen .


nina och mamma under middagen

jenny och jag med våra drinkar vid middagen .

mitt och jennys hotellrum .




orkar inte lägga upp fler :)
ni får hadet så fett puushej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0