sara persson .

Sara ?
var ska jag börja ?
haha e jo jag börjar berätta om första träffen med dej :)
haha det va vid basketplanen på mf .
haha du och jag hade bestämt att vi skulle spela basket :D
haha men det gick inte så bra :D
haha sen andra träffen va det du jag och tove .
haha den dagen blev helt sjuk :D
hade så satans roligt . har inte skrattat så mycke på så länge :D
När jag skulle hem så satt jag på bussen och tänkte '' shit , hon har lika mycke energi som jag : o varför ledade jag inte här från första början ? ''
haha ! Jag satt och skrattade för mejsjälv på bussen påväg hem .
jag e sjukt glad att vi träffades .
Du är min ängel sara . Min ängel utan vingar .
Någon dag så blev det jobbigt för mej . Men jag berättade inte för dej när jag va med dej .
Jag berättade på kvällen och du sa bara '' men emma ! varför sa du inget :o ! du kunde rycka tag i mej så kunde vi snackat . du vet att jag alltid finns för dej ! ''
Jag tänkte . min ängel ? var har du varit i hela mitt omständiga liv ?
Så som ud finns för mej , finns jag för dej !
Och det vet du .
Jag kan inte beskriva känslan av att veta att du finns där . Där vid min sida <3
Bara jag har dej vid min sida så kommer jag gå långt .  Långt i livet .
Jag kan inte beskriva hur mycket du betyder för mej .
Det går inte att förklara med ord .
du har en stor plats i mitt hjärta sara .
Jag älskar dej sara !
tack för att du finns för mej .
och om du vill något så är det bara till att ringa eller smsa för då finns jag där .
JAG ÄLSKAR DEJ ! (L)



SARA PERSSON !
JAG ÄLSKAR DEJ ! (L)
nasse (L) puma
emma (L)sara

Kommentarer
Postat av: sara

Jag älskar dig något enormt emmzii ! :*

Du ska vet hur mkt du betyder för mig fast vi bara har träffats 3 ggr!

Du är mitt ,liv mitt allt ,min värld!

Försvinn aldrig från mig !

jag vet inte vem jag skulle snacka med då !

Love you nasse

2010-09-06 @ 18:00:58
URL: http://emiliasara.devote.se
Postat av: emma

kommer aldrig försvinna från dej sara !

aldrig någonsin , du är min ängel ! (L)

2010-09-06 @ 20:20:18
Postat av: Lillyzen ♥

Jag kan göra en gratis design hur du vill! :) Hör av dig, kram! :)

2010-09-08 @ 17:52:49
URL: http://lillyzen.blogg.se/
Postat av: my

redo för helgen ?

2010-09-09 @ 11:29:20
URL: http://http://perssonmy.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0