veckan .

Hellu !


Nu e det såhär att mina föräldrar åker iväg på onsdag och kommer hem på måndag .
Så det blir att i veckan så bor farmor hos oss , och sen på helgen kommer bästa kusin och bor hos oss .
Ska bli sjukt kul , men kommer såklart att sakna mamma och pappa .
Dom ska åka till mallorca :(
fusk för dom :(
men ajja har inte så mycke att skriva .
har lite tråkigt och tid över .
idag så har jag kännt mej helt sjukt död .
har inte haft nån energi alls .
jag sov typ till 10 . sen vid halv 11 kom mamma in och sa att vi skulle till farmor vid 12 så fick gå upp och äta och ta på mej . Blev bara att dra på sej tröja och mysisbyxor och kladda på llite smink .
Sen så när vi kom hem så la ja mej bara i soffan och  typ tog datorn .
det e typ det ända jag har gjort idag .
och snackat såklart med bästa sara .
på lördag e det ett år sen amanda i vellinge dog . så denna veckan kommer jag finnas vid saras sida för att stötta henne genom denna veckan :(
tycker sjukt synd om henne .
men ajja ska gå nu så vi hörs . puss :*


får bli en ny liten kyss bild :p
hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0